torsdag 13 augusti 2009

På plåtburksjakt

Den här fina gamla plåtburken hittade jag på en liten gårdsloppis vid Hammars på Fårö. Den är från Örebrokex (står i botten). Jag har tänkt använda den som förvaring för mina bubbelbadsbitar från Lush.




Mina vardagssmycken ligger just nu i 3 rätt tråkiga plåtburkar, där de inte ens ryms ordentligt, så jag är på jakt efter någon roligare lösning för dem.

Har precis packat för att strax åka ut till sommarstugan igen - sista gången för den här semestern. Förra gången åkte vi vägen förbi Gimo när vi skulle hem från stugan, men då hade vi så bråttom så vi inte hann svänga in på någon av de loppisar vars skyltar vi susade förbi. Nu tror jag vi tar den vägen när vi åker upp, så jag ser verkligen fram emot att stanna till och se vad det finns för spännande skatter som väntar på oss där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar