söndag 16 oktober 2011

Pantone Postcards


Äntligen har jag fått mina Pantone 100 Postcards! Först beställde jag dem från Bokus, men efter en alldeles för lång tid fick jag besked om att de inte kunde leverera dem alls. Så då beställde jag dem därför istället från Amazon UK.

Vad jag ska göra med 100 vykort kan man kanske fråga sig... men jag har ett par idéer, där den mest intressanta är att de ska bli tavlor. Kanske inte alla 100, men man kan ju byta ut objekten lite då och då, efter humör. 100 vykort = 100 färger! Mm... jag älskar färger!

3 kommentarer:

  1. Skoj! Jag köpte 100 Penguin cards tidigare i höst.

    SvaraRadera
  2. men wow, de där var ju helt underbara. Det måste man kunna göra någon fin väggdekoration med! Stort tack för tipset, ska kolla vidare på Amazon nu!
    /Ylva

    SvaraRadera