onsdag 1 februari 2012

Färgklickar till diskbänken


Jag tyckte att de här disktrasorna var så snygga, så nu har jag faktiskt beställt ett lager som jag säljer vidare! Härliga färgklickar till diskbänken!

Färgerna är gul, orange, cerise, röd, lila, grön, turkosgrön, turkos och svart. Priset är 29 kr/st + porto 12 kr (för upp till 9 st). Om du vill köpa, maila mig på designkarameller@hotmail.com så berättar jag hur!

Disktrasorna är gjorda enbart i naturmaterial (bomull och träcellulosa), kan tvättas om och om igen i alla temperaturer och de är komposterbara. Går även att koka, och då blir de bakteriefria.

5 kommentarer:

  1. Åh, vilka härliga och i naturmaterial. Jag beställer en orange, en gul och en grön. Kan du ta med dom till Megaloppis på söndag?

    SvaraRadera
  2. absolut Maria, det gör jag! :) jag är där från 11 ungefär!

    SvaraRadera
  3. neeej, inte tvätta! Koka! =P

    SvaraRadera
  4. Vad bra! Ännu mer färg i köket :) Vi kommer nog runt den tiden med. Ses då!

    SvaraRadera
  5. Underbara färgklickar i köket!

    SvaraRadera