måndag 12 mars 2012

Wow, washi!


Gillar du att pyssla? Det gör man enkelt med den här tejpen!

Jag köpte mina första washitejprullar i Japan våren 2010, och då hade jag ännu inte sett dem här i Sverige. Tejpen är gjord av japanskt rispapper, går att sätta på vilket underlag som helst (papper, tapeter, glas...) och lämnar inga spår när man tar bort den. Jag använder den bland annat till att tejpa paket och göra kort (för presenter).

Nu har jag fått hem en leverans washitejprullar, som jag säljer för 19 kr/st. Om du vill köpa kan du beställa upp till 5 st rullar i valfria färger för 12 kr i porto. Varje rulle har 10 m tejp och den är 15 mm bred.

Välj mellan rutig ljusblå, rödvitrandig, rutig gul, svartvitrandig, grön med vita prickar eller röd med vita hjärtan.

Maila designkarameller@hotmail.com, så berättar jag hur du beställer!

4 kommentarer:

  1. Åh, varför fresta så :) Jättefina. Hur breda är dom?

    SvaraRadera
  2. :) tack för frågan, lägger till den infon i inlägget också: 15mm

    SvaraRadera
  3. Nu vill jag ha tejpen också. Hur har du det i veckan?

    SvaraRadera